Torsdag

Tjena :)

Har haft en prima dag, solade som en liten idiot först. Sen blev det promenad och sen hem till amanda utan amanda nu igen. Drog iallefall snabbt till högdalen mötte linnea och johanna sen vidare till martinas house, ingen hemma. Men vi fixade ju en välkommen-hem-överraskning. Bilder längre ner. När jag sen skulle möta Amanda i högdalen hade mitt busskort och bankkort flygit ur min hand, nån stans. Mitt liv gick under... fick mig 15 minuter av djupare deppretion. Sen blev det högtider, vi letad efter mitt busskort som gaaalningar överallt. Tillslut kom martinas livs kärlek och försökte få mig lite gladare och ville ha min hjälp med vissa saker. Vi åkte iallefall tillbaka till stureby och letade även där men niiixan. Blev helt enkelt hemgång utan både busskort och bankkort, jag känner mig naken. Sen har jag och mandisen ätit, pratat, ätit, pratat, ätit och prata. Hur mysigt som helst :)

Ska vara social med henne now, se you in the morgning or later :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0