Torsdag

Förlåt för nada uppdatering idag. Men har liksom inte rikitgt det där suget som vanligt. Det händer ju inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Fyllde på brännan lite med mammisarna, bröderna och amanda hos dom idag, efter de present upphämtning till lillebror i liljeholmen. Sen har kocken her self lagat mat och sovit. Nu ska jag sova igen och försöka vara i huddinge centrum 8.55!! imorgonbitti, baad för mig. Min buss går 8.26 ... ingen aning om jag ens kommer upp (a) Ska ju på nån typ av stadsvandring imorgon, kul? Nej. Efter det drar jag mig iallefall hem till världens bästa pojkvän saknar honom gaaaaaalet, så bloggningen imorgon ligger nog inte på topp faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och finula ut ett gulligt sms till Dozzi, han behöver det ibland :)

Godnatt alla vackra människor.



Mina fina


Kommentera
Postat av: maria ekman

ja men självklart! :) <3

2010-06-04 @ 07:37:17
URL: http://mariatarer.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0