tillfix

Hej alla vackra!
Så himla meningslösdag film, nån typ rast, lunch,städning av skåp och sist dansuppvisning. Slut 11.15. Not fanny. Men blev ju en dag med mina undebara vänner. Just nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra hela dagarna på lovet? Närmaste tiden av mitt har jag inga planer, jag är redan rastlös och sommarlovet har itne börjat. Även om det ska bli galet skönt.

Ikväll blir det fin slipning på kroppen. Långt bad som innehåller peeling,inpackning,rakning lite här och där, schamponering och lite till. Sen ska jag sprayas med BUS, måla naglar och liksom allmänt snygga till mig inför imrogon. Denna efterlängtade skolavslutning, har nog inte längtat så länge efter nått. Får ju faktiskt mina betyg imorgon också, lite små spänd eftersom jag bara haft "betygprat" med bildläraren där det blev VG. Sen vet jag ju inga mer.

Okej, lika bra o dra igång. Ni får en slutförd prognos sen :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0