Super trevlig fredag

Tjenare alla snyggingar :)
Jag spenderade början av dagen med Johanna,Felicia,Frida och Steffii.. Fina flickor det där. Vi snurrade runt i huvustadens inersta stad med ett papper fullt av frågor och en karta med ställen, men jag har ju en hemligbegåvning inom kartor så klart vi fixade det där. Sen blev det en sallad till lunch och efter det myspys på Mariaberget, jag älskar stockholm från den synvikeln. Sen äntligen tog jag mig hem till pojkvännen, har inte haft så mycket kärlek i min närhet senaste veckorna. Jag älskar att få kärlek ;) Drog mig därifrån runt 8 och då vidare till en glass sugen mamma som hade tagit bebis och hundarna för att hämta mig och sen åka och äta glass i solen. Blev en jätte lyckad dag även om jag hostar som jag vet inte vad!

Ingen missade väl martinas inlägg, kvinnan är underbar. Jag saknar henne som en fisk utan vatten!!! men det är 13 dagar kvar av denna hemska tid.

Nu ska jag faktiskt, bädda sängen och sen sova. Blir ingen middag för mig idag, är inge hungrig och det är sommar snart. Tjejer ni tänker rätt ;)






Kommentera
Postat av: frida kingen<3

Hannah panna du får inte lägga ut den bilden på oss på facebook sånna fall klipp bort mig !!!! tack i förhand :D pusspårej!<3

2010-06-05 @ 00:16:45

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0