Söndag

Jag har faktiskt inte sovit bort hela dagen, men jag kom på att det är ju faktiskt söndag och helg egentligen då borde man ju få sova. Så imorgon blir det bättre, kanske.

Det är ju typ storm ute (?) Men knasiga jag ska försöka njuta lite av solen iallefall, vem fan vill vara blek liksom. Dessutom kommer min underbara martina hem och kommer vara brunare än aldrig förr. Jag ska iallefall njuta frysa lite, sen ut med doggsen. Sen borde jag nog göra iordning mig, jag skulle behöva åka in till stan men vet inte om jag känner för det. Gör nog det i veckan ist, det är massa saker som ska göras i veckan.

Får väl försöka leka lite med kameran idag också, eller vad tycker ni? :)

Kommentera
Postat av: Louise

Ja mår bra sjdå?:)

2010-06-13 @ 11:29:44
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0