Jag saknar ju dig

Hejsan mina fantastiska läsare.
Pojkvännen publicerade senaste inlägget eftersom jag gick hem till amanada, va där ganska länge. Kom hem och va på städhumör så tog ett ryckt, åt middag och nu ligger jag och deppar lite. Varför? Det är ju sommarlov kan man tycka men aah jo , jag saknar vissa personer som stått mig nära. Ett tag mer än en vän, men sen försvann lika fort som personen kom. Jag hoppades på en vänskap oss emellan men hade nog fel. Jag vill kunna vara vänner... :(

Okej, jag ska baka kokosbollar bara för att det är lite allmänt synd om mig. I need it :) Men lite bilder först!



Jag och Frida fotbadar :)



Sååå fina!




Min solstråle!




Don't tell me..


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0