Inget varar förevigt

yyes, jag är deppig. Känner mig själv, this is not good. Varför? tyvärr finns det inte svar på alla frågor, inte heller denna. Jag ville inte det här nu, jag ville det för länge sen... väldigt länge sen.


Fan förlåt, ni måste bli galna på mina "skriva av sig"-inlägg?! Men ni får faktiskt stå ut. Alla kan inte alltid vara överlyckliga eller hur? Nej, det går inte.
Nu ska jag äta mat iallefall. Skulle vilja träffa personen 100 meter bort, känner ett tom rum av närhet som tillhör henne :)

Kommentera
Postat av: Liten

livet är inte bara happy lovie dovie...så e det, klart du ska skriva av dig

2010-06-12 @ 21:59:15
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0