I don't think i know

Så nu har jag varit och tagit ut en del av min negativa energi, men finns en del kvar.

Som ságt skulle vi ju till hellas idag, sagt och gjort. Jag och Martina mötte upp Linnea och Johanna på tunnelbanan, drog hem till Martina för att hämta kläder. Sen direkt ut till världens underbaraste gård. Där vi har grillat, solat, badat, ätit glass och pratat. Dunder mysigt. Jag tog dessutom året första dopp, ääntligen. Va ju inte så kallt som jag förväntade mgi faktiskt. Vi åkte hem runt 5 och sen senaste inlägget har jag avrit ute och gott. Nu ska jag städa mitt rum och sen låsa in mig där, I need it.



Vi fick uppleva fiskmåsar på NÄRA håll!



Proffs :)




Små kyckligar




Årets första dopp :)




Så fina... Så himla fina!








Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0