Fredag




Godmorgon, eran livsnjutare här.
Jag kom ut ur min älskade säng även om jag hellre legat kvar men nu är det 4 dagar kvar i skolan, det är bara kämpa in i de sista. Stadsvandring idag då, inte jätte trevlig faktiskt, längtar mer till den är över så jag kan åka hem till min efterlängtade pojkvän. Men ska bli rikitgt skönt o träffa flickorna igen, även om jag kommer komma tillbaka till en vardag som inte är som vanligt eftersom världens underbaraste martina inte är där, men jag har ju faktiskt haft dagligt kontakt med henne senaste dagarna :) Gud jag saknar verkligen iallihopa dom dära, självklart martina eftersom hon är världens bästavän men sen hennes super glada mamma som alltid får en på toppen humör och sen hennes kille som alltid är den där martina frågar om mat eller nått, liksom han finns alltid där. Hennes syskon känner jag ingen jätte saknad av faktiskt (a)

Nehe, nu måste jag skynda mig lite. Mammsen erbjöd sig o köra, heeeelt utan tjatan. Love you, mammi !!

Ha en bra dag i solen!!


Kommentera
Postat av: PEETRA

Sv; ja allt är strålande! själv?:D

2010-06-04 @ 10:10:32
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0