1 DAG KVAR!

Godmorgon :)
Jag ska börja med o berätta om igår. Jag , frida , Johanna och våran sjuka klass va på flottsbro. Kallt som jag vet inte vad. Steffi badade medans vi andra sötnosar satt med tårna i vattnet. Sen blev det promenad mitt ute i ingen stans till bussen, jag i flippflopp i bara uppförsbackar. Ja tyck synd om mig.

Tog mig iallefall in till stan och till min man, jätte mysigt. Gjorde inte speciellt mycket, eller jo men inte blogg prat ;) Försökte kolla igenom nåra sjukt dåliga filmer. Åkte hem runt 9, somnade halv 10. Social?  aah, vem ropade? Men är fortfarande trött som ett svin., not good.

Idag är sista skoldagen, fy fan va skönt rent ut sagt. Nu ska jag göra iordning mig lite fort, möta upp fridisen och sen skolan.


Bilder kommer sen.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0