Umgås med älskade släkten







Så här ser jag ut just nu.
Sitter i bilen på väg för att hämta upp min älskade morfar och sen vidare till kusinerna, eftersom det är där vi ska vara. Jag måste bara säga att jag har världens sötaste kusiner, ska försöka fixa nån bild på dom.

Jag har iallefall på mig en klänning, köpt förra året från nån bra affär. Hade den på lillasysters dop och pappsens brölopp det va samtidigt nämligen. Min handled bär dom nya armbanden i guld och trä, fötterna dejtar skorna jag hade på skolavslutningen, har ingen bild just nu. Håret är gjort genom plattade flätor, vanliga lockar och kruståg :)

Ni har ha en prima eftermiddag och kväll, vi hörs senare... mycket senare!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0