tyvärr mina vänner..

Jag har suttit och funderat lite på en sak ... Varför ska tjejer alltid vara så himla bitchiga,sura och avnudsjuka, mot varandra? Jag säger verkligen inte att jag är den finaste och bästa. Men ändå tjejer sätter alltid krokben för varandra, det går inte o ha massa tjejer i en skolklass utan problem, inte på en arbetsplats och verkligen inte i kärlekssammanhang. Det behövs bara en tjej och en kille i ett förhållande. Det är så tråkigt att tjejer inte kan vara som killar, dom bryr sig inte om hur andra är klädda eller ordning gjorda, vilket tjejer gör. Den där äckliga avundsjukan som finns är ju galen, den borde helt enkelt förbjudas.... Men vi tjejer har så svårt att se andra ha framgång lr liknande. Det värsta är att det är så svårt o kunna lita på tjejer, för det finns alltid nån gång dom går bakom ryggen eller berättar det där "ingen fick veta" för nån annan. Tjejer tycker om o se andra må dåligt, och det där med förhållanden igen. Hur ofta försöker inte en tjej ta killen ifrån sin flickvän? Men hur ofta är det tvärtom? att en kille försöker få en tjej o lämna sin pojkvän, inte överdrivet ofta.

så varsegod nu fick ni min syn på det hela :)


Kommentera
Postat av: karin

har oxå tänkt på det, och det är så jävla sant! :O :(

2010-07-29 @ 21:30:55
Postat av: emiliea

håller med dig, så jäkla sant ! : )

2010-07-29 @ 22:03:06
URL: http://emiliuua.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0