Sola o bada

Jag blir galen, mitt hår mår dåligt, jag mår dåligt. Men tar tag i det när jag kommer hem.
Jag ska snart möta upp johanna och martina för en dag vid hellas. Älskar stället, älskar solen,älskar sommaren,älskar mina vänner... himlans mycke saker jag älskar när jag är på bra humör :) Ska packa ihop lite saker nu. När jag kommer hem ska jag så fort som möjligt åka ut till jakobsberg för att hämta min älskling, några dagar tidigt men det är bra när man inte vill vänta längre :) Har längtat efter denna stund länge, riktigt länge.

För er som undrar kör jag på favvobikinin från thailand idag,igen :)

Kommentera
Postat av: renéejedef3ldt

sv; =)

nej typ inte, ska jobba om två veckor typ, du då?=)

2010-07-13 @ 21:51:06
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0