MARTINAS födelsedag... igår!

Godmorgon, jag hann tyvärr inte blogg igår.

Det var ju martinas födelsedag och det är ju en dag om året så då skulle det ju firas. Även om vi faktiskt gjorde de i lördags och söndags också, men igår med närmste familjen liksom. Så vid 5 åkte jag,mamma och lillebror till martina. Men kom inte fram fören 6 eftersom tunnelbanorna slutade gå..ARG! Men på besök hemma hos martina va det massor med trevliga typer. Vi åt och åt och åt, kändes de som. Sen gick alla och då stannade vi kvar och kollade på allsång och nån skit tråkig film med hennes familj,martina och hennes pojkvän.

Nu ska jag göra iordning mig och sen ska la familia och martina åka in till stan , slösa pengar och umgås :) Kanske en outfit sen!!



Har tyvärr inga andra bilder från igår, så jag och martinas älskade :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0