MARTINA!!!!!!!

Heej alla söta vänner!

Jag åkte ju hem till en rikitgt trevlig typ igår, kollade på skräck film tills den smarta idén slog oss att sova på balkongen. Så vi bäddade och hade galet mys där hela natten. Imorse la vi oss och fortsatte sova i solen. Ni hör ju vilken njutning.
Runt 12 åkte jag hem och duschade och hämtade martinas presenter. Nu sitter jag in my best friends bed, ska snart fixa mat med henne och sen in vänta finfint besök. Vi ska nämligen fira henne, eftersom flickan blir 15 på måndag. Då ska jag också vara här men då med min familj och hennes och massa andra typ hennes släkt och så :)

Jag bloggar nån gång i framtiden!!!!
PUSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0