Martina som skriver

Hej Hannahs blogg. Jag sitter och kollar på Hannah som håller på att planera ett bästisarmband som hon ska göra själv. Hon är jäkligt duktig, och när jag kom hit bad hon mig blunda och ta upp foten i luften. Sen fick jag kolla, och då hade hon satt på en fotlänk runt vristen. Ett svart, med silvrigapärlor på. Verkligen jättefint. Är lite ledsen för att jag inte tog med överladdningssladden så jag kunde visa en bild (har ju fått en ny kamera!!!! tack mamma!)

Jag förslog för henne att hon ska sälja dom härpå bloggen, för att hon är superduktig. Men nej, det var tydligen pinsamt, haha.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra. Förmodligen bara prata, bygga armband, äta och äta. Eftersom jag åker bort snart, till Öland. Ska vara där i två veckor ihop med min pappas familj och han. Vi var där förra året också, och då hade vi super mysigt. Därför ville vi åka dit igen.


Här är ett armband hon gjorde för ett litet tag sen. (kanske har ni sett bilden förut)
Jag har ett likadant fast med rosa kulor. :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0