Martina igen!


Vi tog nyss tog vi en paus i armband-görandet, och åt lite tårta. Det var gott! men blev superduper dunder mätt på en bit bara, och den var inte stor.. inte lika stor som jag brukar ta iallafall. Nu har Hannah satt sig i armbandsstolen igen och håller nu på med mitt armband. Hon har gjort klart sitt eget.
Vi är så fyndiga att vi gick till en prylaffär och köpt en nykel och ett lås (som berlocker). Och det ska betyda att Hannah har nykeln till mitt hjärta. Det har hon verkligen! Hon har nykeln, och jag har låset på armbanden. Vi kommer lägga upp bilder sen.. så ni får se. Jag är super nöjd!

Medans Hannah byggde ihop med armband, innan fikat dansade jag runt med hennes lillebror. Han är så vacker! Alla vuxna som kände mig när jag var liten säger alltid "du skrek alltid tills man dansade med dig" "du log konstant när man dansade med dig" "allt du ville göra var att dansa och äta ostbogar" så nu fick även jag pröva på att dansa med en bebis på armen. Det var mysigt!!! älskar honom väldigt mycket. Min söta låtsas lillebror. :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0