KNASBOLLIGT

Nu är jag hemma efter en jätte trevlig kväll. Först fick alla gömma sig eftersom födelsedagsbarnet inte kommit hem än, sen fick hon följa en röd tråd genom hela huset och i vare rum stod nåra och sjöng sen tillslut kom hon fram till badrummet där vi hade köpt ett jätte fint och stort bubbelbadkar, gissa om hon grät haha :D sen åt vi massor och jag umgicks med mina super söta kusiner.
När vi kom hem vare bara sätta på sig kläder och ta ett paraply... hundar ska ut vilket väder det än är.

Fick nyss ett besked som gjorde lite ont faktiskt, lagt ner lite onödig tid på en onödig person som har en onödig plats i mitt liv.

Nu ska jag prata med nån micke på facebook, ingen aning om vem pojken är :) PUSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0