Fuckface

Godmorgon nej jag har faktiskt varit vaken sen halv 8, jag vet heelt sinnessjuk. Men då vaknade jag , hann smsa med "jagvetintevadjagskakallahonom" som åker till prag idag, gillart INTE. Dessutom hade jag ett akut samtal med min kära vän Brandon, välkommen tillbaka till sverige säger jag bara. Det är lite för personligt för att ta upp i bloggen.

Men tillbaka till mitt liv då. Idag blir det paradiset med bästaste vännen på denna jord, Martina. Så ska faktiskt packa ihop lite skit nu och sen åka, jag ska ha min fina bikini och min underbara tröja/klänning/kofta på mig. Jag läängtar tills jag får sätta på mig den. I'm in love :)





Jätte gammal bild, förlåt..
Men välkommen till alkoholens sverige
:)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0