Flerdagsrapport

Okej nu ska jag försöka skriva mina senaste dagar kortfattat..
Igår åkte jag och min finaste martina till farsta för att hitta lite fina klänningar inför våran party helg och hennes födelsedag. Hittade en super fin från gina och hon en på veromoda tror jag. Sen åkte vi till hökarängsbadet. Solade och hade super mys där, sen blev det hemfärd och då kom jag på att jag vill bada igen. Så jag,mamma,lillebror love,lillebror tim och hans mamma åkte till mäjarhöjdsbadet där vi badade till klockan 12 ungefär, mörk och mysigt. Sen blev det middag för mig,martina,mamma och love sent , jajaja jag vet.

Imorse åkte jag och martina med vovvarna till hellas, vi har verkligen hittat vårt egna paradis. Helt egen klippa precis vid vattnet. Men iallefall jag brände ryggen och hon ansiktet men det blev en massa bad och jag älskart. Under kvällen har jag tagit hand om min kropp vilket jag ska fortsätta med nu.

Orkar inte lägga in nåra bilder :)

GODNATT


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0