Dina blickar värmer!

Okej hej snyggingar :) Jag har precis haft ett samtal med bästa johanna, 1 och en halv timma. Vadå då vi kanske tycker om o prata med varandra? :o Haha nej men jag har suttit ungefär 2 timmar på en jävla träplanka vid en fotbolls plan i sollentuna. Vad gör man inte för dom man tycker om ;) hahahaha nej men väntar på att en viss pojkes träning ska sluta. Nu fick jag världens hårdaste boll på mitt smalben, ajajaj :'( jaja de är faktiskt snart bara en kvart kvar tills den här skiten är Slut och jag får ta hand om en helt slut pojke ;) Ingenaning när jag kommer hem , om jag kommer hem idag. Men ska försöka blogga lite mera :-d Puss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0