ÄLSKAÄLSKAÄLSKA

Godmorgon mina skönheter :)
Jag hade en super mysig dag med bästavän vid grisslinge, sen åkte vi in till stan där köpte jag en ny bh. Äntligen vit :D Efter de åkte jag hem duschade, bytte kläder och gjorde iordning mig på 20 min. Sen bar det av till lillebrors födelsedag, super mysigt med tårta mobiler och massa mys. Fick med mig en super fin väska där ifrån också. När vi kom hem va halva området kolsvart, strömavbrott. Så jag tände ljus överallt och sen somnade jag. Nu är jag vaken igen, ska äta frulle nu hungrig som en toook! Sen tar jag nog med mig voffsan och åker till bandängen där vi ska möta martina och lilla morra! SEEYOU




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0