the way you make me feel...

Asso fan va irriterad jag blir på blogg.se dom krånglar massor har typ inte kunnat vara inne sen lunch :O
Iaf jag och familjen va o handlade, sen åkte vi o bowlade rikitgt kul faktiskt. Jag har bestämmt att jag o mina flickor ska åka o bowla nån dag. Varese dom vill eller inte haha ;) Sen har jag typ pluggat och bråkat med min lillebror, vi är så jävla lika så då går de inte alltid perfekt (a)

För er som undrar hur mitt rum här ser ut så kan jag ta ett kort senare, men det är bara tillfälligt. Vi ska lämligen fixa mitt rum i sommar. Ska lämligen typ bygg ut de och sen flytta in ett "förråd" i mitt nuvarnade rum, där vi typ kommer ha skor o jag ha alla mina kläder och sånt där. Ska faktiskt bli skit kul. Jag ska nämligen få bestämma allt själv, eller inte allt men asso ny möbler färger o allt.

Pratade nyss med min sommar kärlek i telefon , knaas på honom!!! Ringer o typ dödar min telefon o ber me träffas o massa, och jag säger " du har tjej" vill ni veta hans svar? "men inte om jag träffar dej". Han vet att jag är svag för honom, ändå hör han av sej.

Aja, nu ska jag sätta på mej mukis byxor o plugga lite innan vi ska kolla på robinsson :)



Happy lillebror




Han börjar nästan bli lika söt som sin syster ;)




Finaste lillasyster


Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena

sv' göt inget, :)

jo dt är bra, hur är dt sj?

2010-01-30 @ 20:15:01
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Joseph Jackson & FOTO ♥

Mwahah, jag gillar rubriken! :D Shit vad söt lillebror du har! ;)



SV; Jag har varit sjuk i helgen så det har inte blivit så mycket :( Har fotat lite (månen bl.a, hehe) och kollat på film 8) själv?

2010-01-31 @ 17:20:04
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0