minus 22 grader...

knas dyng...
Jag är hemma, utan hund. Ni ska få höra..
Jag och mamma hade planerat allt toppen, och vi åkte. Sen slutade värmen funka och då vägrade jag åka mer sen hände nått ingen vet fortfarande vad det va. Men de började ryka och allt, så vi väntade en stund men vände sen. Men med våran tur så stannade bilen efter en stund, och vi hade fortfarande ingen värme. Där satt vi i 2 och en halv timma i -22 grader. Vi båda kunda typ ha frusit ihjäl. Men iaf vid halv 2 var vi hemma, och idag har jag jätte ont i hela kroppen och även ont i lungorna från o till. Känner mej liksom inte helt frisk, men inte så konstigt kanske. Idag har jag typ bara sovit , nu ska jag hjälpa mamma lite i köket och sen ska vi kolla film.



Kommentera
Postat av: TUFFiNG ♥

Förlåt för sent svar !



Svar: okej, härligt :D

haha nämen är dom? coolt !

2010-01-10 @ 20:09:56
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: My

ja men vintern är så himla mysig :) tror jag uppskattar den årstid det är, himla bra det :D



joorå, men med 3 veckors lov till hade det varit ännu bättre ;)

är allt bra med dig? :D

2010-01-10 @ 23:01:32
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska snart sova efter jag har svarat kommentarer:D idag måste jag sova tidigt fan då kan jag vända dygnet:p o en tenta väntar på mig imorgon också:S asch... icke roligt. hehe:p



men godnatt på dig lah:D sova tidigt du också lah:p

2010-01-10 @ 23:40:09
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0