min lillebror växer om mej :O

Jaha har hunint ganska mycke sista timmarna. Lånade lillebror's skridskor... asso ni som reagerar på att jag säger lillebror, sorry men då får ni gör de. För mej är dom båda bröder till döden. Den ena, den fjortisen av dom börjar växa ifrån mej :O dom frågade om jag ville ha storlek 40 eller 41 hallå jag har typ 38-39. Dessutom är han typ 1 dm högre än mej, gaaaah min lilla bebis liksom ;) Men iaf, sen va jag o solade, bara en kvart me bättre än inget. Sen ätit middag och fixat lite, men nu ska jag plugga till när paradise börjar.
Imorgon ska jag faktiskt till gamla ställen i mitt liv, äckliga visätra. Inte kul alls egentligen men liksom aa de kan ju alltid hända nått kul hahah.



Jeansleggins - Gina
Tröja - systers
Halsduk - Julklapp





Min middag todajj :)


Kommentera
Postat av: denise von schrowe

ja det är lite mysigt :) göra idag?

2010-01-26 @ 11:43:54
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0