min blogg lever även på natten

Klockan är liksom snart halv 5, och jag sover inte.
Mår lite smått ille och har gaaalet int i magen. De här bådar inte gott, lr hur de är man säger. Får väl helt enkelt bli lite natt bloggning för mej om de ska fortsätta så här. Just nu kollar jag john turker most die, så himla bra. Filmen jag kollade på förut idag va jätte bra, handlade om en mamma o dotter som hela tiden flyttade runt i olika städer, och mamma öppnade chocklad affärer överallt. Sen hamnade dom i en stad som allt blev fel från början, dessutom kommer lite smått galna Johnny Depp (?) in i filmen. Shit han är rikitgt snygg asso. Börjar bli lite svag för killar med lång hår haha. asso inte överdrivet och inte om dom inte tar hand om de.
Men nu ska jag prata med min kära kusin, puss och hoppas ni sover gott :)

Kommentera
Postat av: JOSSAN

usch vad tråkigt, jo jag fyller år idag men jag ska ändå tillbringa dagen i ishallen för att kolla på älskling när han spelar match :) sj?

2010-01-17 @ 12:15:23
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0