måndag - ny vecka

Godmorgon,känner verkligen att jag inte är helt frisk. Mår galet illa, men aah det blir säkert bättre under dagen. Igår ringde en underbar men något arg felicia till mej, haha gumman. Tur att hon har mej ;) vi låg iaf o pratade till runt 1, och sen somnade jag ganska fort faktiskt, rikitgt bra gjort av mej.
Nehe, nu ska jag fixa lite saker och sen längtar skolan efter mej ;)

Kommentera
Postat av: A.C

jag har gjort en del faktiskt..



tankat, köpte spolvätska.. o ngt mer:p kmr inte ihåg nu=) haha..~~



kom nyss hem från skolan:) slutade en timme tidigare trots jag hade bara en föreläsning.. helt sjukt:p haha~~ men men man e iaf hemma tidigt:D

2010-01-18 @ 16:03:08
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0