Lika som bär

Jag har hittat 2 tvillingar!!!!!
Så nu ska jag börja med en ny katergori. Lika som bär. Men jag kommer inte gör som alla andra o ta massa kändisar. Jag ska ta människor från min vardag.

Ingen av dom är precis kompisar till mej. Men den ena har jag många gemensamma vänner, och den andra hm... nej henne vill jag tyvärr inte prata om, förlåt.
Jag känner ingen av dom speciellt mycket, så få inte helt fel uppfattning av dom nu. Båda är säkert skit snälla på sitt sätt, den ena iaf hon i min skola.



Kommentera
Postat av: A.C

jodå dt e bara fint med mig:D



hoppas du har haft en njas fredag lah:D



godnatt och sov gott nu om du ska sova:p hehe..^^ kram

2010-01-09 @ 00:33:08
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÄRP DIG ?! :S

2010-02-03 @ 21:34:27

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0