it's complicated when love takes over

nu har jag gjort iordning mej eller aah duschat sminkat mej lite och klätt på mej, haha. Tänke städa lite på mitt rum faktiskt, vad tycks om de?  låter ganska bra va?  sen ska jag plugga. Jag vet sämst lördag, men försöker få tag på min vän inne i stan, men han vill inte svara. Kanske åker in dit om han tar tag i sitt liv o svarar på mina sms. Är iallefall på topp humör idag, så vill nån leka med lilla mej?? isf kan ni ju faktiskt ta o höra av er. Inga dejter inplanerade idag, så singel hela dan ;) haha





Nej nu kom jag på vad jag ska göra!!!!
Snart får ni massor av bilder.. :)


Kommentera
Postat av: JOSSAN

ja det är underbart med pojkvän :D ( förlåt för sent svar )

2010-01-23 @ 22:25:46
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0