Gubbar och tanter borde inte få jobba inom sl

Jag fick en liten ihopbrytning imorse, dessutom hatar jag busschaförer som inte kan ha nån respekt för dagens ungdomar. Morgonen va liksom prima, allt kändes ändå ganska bra efter omständigtheterna. Men tack vare den där jävla fitt gubbe, förlåt att jag skriver som jag gör men jag blir så himla irriterad på dom, om jag har betalat 20 kronor kan jag väl få åka mina typ 5 stationer ist för att han ska säga att jag ska betala 20 kr till för att nästa station är kommunändring. Asso såna där gubbar och tanter är ju aldrig glada. Dom skulle bli mycke lyckligare om dom bara va lite trevligare. För glöm att jag någonsinn kommer vara trevlig mot honom igen.

Men iaf jag gick hem och har världens bästa mamma, bara kunna hålla om o känna sig liten igen. Nu hjälper jag henne med tvättstugan och om en stund så ska jag till stallet, ville inte de från början men min älskade syster tvingade mej. Det är så vi gör med varandra ;)


Kommentera
Postat av: felli

sv ; wiie tack! :D

btw ; fin blogg du hade :D <3

2010-01-14 @ 15:01:32
URL: http://felliofsweden.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0