Grattis Hampus, 1 år !

Jag gick ut med vovven. sen hoppade jag direkt in i duschen och sen har jag gjort iordning mej. Jag ska ju nämligen på barnkalas, hehe. Nej men de är så att min supersöta kusin, Hampus. Fyller 1 år, och ska självklart firas.
Har prata kärleks problem med min kompis oxå. Men jag fattar inte, hon har hittat sin prins men är ändå osäker. NEJ NEJ NEJ!!! Ta chansen vafan. Vi har bråkat hur mycket som helst genom åren. om precis allt men mest mitt ex, hihi (a)
nehe, nu ska jag fixa de sista sen ska vi åka. Efter de åker vi hem igen, hämtar hund data och lite saker. Sen åker vi till gullspång och bästa evabritt och alla hundar och valpar. Men datan följer ju som sagt med :)
Puussilissisar på er!!



Jag och outfit till barnkalas kanske inte är den bästa idén... haha

Klänning - JC
lackleggins - Gina



Sol ute idag, ju :D
Även jag försöker spela söt ibland.


Kommentera
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; haha, jaa xD.

2010-01-09 @ 13:43:48
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Monkey

det är bara bra hihi =)



händer ikväll?

2010-01-09 @ 18:02:25
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0