fjortis skrik och anton...

Gudermorgon! Allt bra med herrskapet? skönt o höra. Med mej oxå, jag vaknade för 30 minuter sen. Jag har ingenaning om hur och varför, somnade liksom vid 3 borde vaknade víd typ 12. Men niix. Juste igår ringde Anton mej när han va hemma hos 2 tjejer, de visste jag redan iofs för pratade med honom innan på kvällen. Men iaf, sen tar en av dom där äckliga tjejerna hans telefon och frågar varför jag inte vill prata med henne så jag svarar liksom som de är att jag inte gillar fjortisar som skriker typ, haha. Sen förklarar hon att anton hatar mej och massa, samtidigt som jag hör honom skrika i bakrunden att han älskar mej, patetiskt. Tillslut säger iaf lilla mobboffret "säg hejdå" så jag säger då och då KLICK. hahahahahaha, fan va jag bara kan garva ihjäl mej när små fjortisar håller på så där. De visar ju verkligen att hon inte har nått liv, och sen att hon vill ha all Antons uppmärksamhet.

Men nu tänkte jag gå upp, och kanske gå ut med mynta. Sen ska jag iaf åka o leka med martina, eller vet inte rikitgt vad vi ska göra men träffas iaf. Sen ska hon till hm... hemlig vi fyra. hahahahahaha, skadeglädje på er mina vänner. :)



Jag saknar sooommmaarrreeen


Kommentera
Postat av: Anonym

Vem saknar inte sommaren?

2010-01-24 @ 10:42:12
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: sandra

Gud vilken söt blogg du hade :)

2010-01-26 @ 16:12:54
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0