bästa nyår med flickorna

Hemma igen.
Jag har haft ett galet bra dygn.
Som ni vet åkte jag hem till Johanna, hon jag och felicia lagade mat och åt sit mysigt har verkligen saknat dom. Sen runt halv 10 kom Martina, Frida och Linnea. Men ganska fort åkte vi vidare till segeltorp. Men på vägen mötte vi nåra fler så de slutade med att vi va typ 15 tjejer, hahah. Kom iaf dit runt halv 12, en halv timme kvar. Vi gick runt och hälsade på alla, och vid 10 i typ så gick vi ut och började kolla på fyverkerierna. Vid 00-slaget va allt upp i hejjsan. Alla kramade och pussade på alla, vi skrek hoppade och allt va underbart. Så jävla underbart. Vid halv 1 åkte vi hem igen, eller vi åkte till huddinge centurm och skulle kolla när nästa buss gick vilket va om en halv timma, så vi gick in i en port och värmde oss lite. Sen kom vi iaf typ en hållplats sen fick vi gå av och GÅ i typ 45 min. Jag hade bara min jacka på mej och en klääning under, min tröja hade jag glömt där vi va, hade ingen känsel nån stans och va helt död. Men till slut kom vi hem iaf, och värmde oss, åt lite godis och bara pratade sen somnade vi väl runt halv 5. Vaknade vid 1 då åt vi frukost sen gick vi ner och kollade på film. Sen hämtade mamma mej och nu sitter jag hemma i soffan och fryser o är skit trött ska nog sova en stund.



Jag och sötaste felicia





Finaste




Jag och the girls





Johanna






The one med en snöflinga vid ögat





hahahahaha, piff och puff.

 



 


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0