daddy....

Inte ett enda inlägg idag, fy på mej.
Men vad har jag gjort då eftersom jag inte bloggat... jo, gick upp skit tidigt baraa för o komma tidigt till skolan med märtus, efter de spanska prov ska jag vara ärlig gick de jävlit bra. Sen gick dan, hatar våran skola asso. Så jävla patetisk. Man måste hela tiden tänka innan man gör minsta lilla, och då menar jag minsta lilla. Man kan liksom knappt säga hej till fel person utan o få massa emot sej.
Skit samma efter skolan åkte jag hem till pappa, och aah ännu en fredag kväll utan o göra nått speciellt. Hemma o mya med familjen typ. Men tro mej jag ska ta igen dom här helgerna. Nu tänkte jag iaf svara på lite kommentarer sen sova faktiskt. Här kan man inte sova speciellt länge.

nu ringde bästis anton... så hm, we need to talk.

Kommentera
Postat av: Monkey

ingen fara =)



allt är bara bra här =) lördag och allt.. kan inte bli bättre hihi. hur är det med dig? planer för dagen?

2010-01-30 @ 12:37:06
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0