bort från stockholm!!

Nu sitter jag mamma och mynta i bilen, på väg till gullspång. Ska bli hur skönt som helst o komma bort faktiskt.
Hampus kalas va väl kul, ingen från våran släkt där förutom mammas "syster" och vi mötte hennes son och hans pappa i hallen när vi kom. Min "kusin", som egentligen inte är min kusin men iaf han skulle spela match. Han har alltid hockey eller typ fotboll när vi ska träffas, väldigt synd ;) märta nästa gång jag looovar hahaha. Men iaf sen lekte jag lite med min kusin, eller lekte kan jag inte kalla de men aa hon sprang runt och gav mej saker och jag la ner dom på golvet.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och saker :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0