3 Januari

Nu har jag precis ätit middag och kollar nu på Ondskan.
Som vissa redan vet så åker jag till Nyköping imorgon, till världens bästa Aina och hästarna. Jag kommer inte ta med mej datan, men har tillgång till data men om jag kommer använda den är en annan sak. Ni kan ju nå mej på mobilen men kanske inte svarar direkt. Jag längtar hur mycke som helst, jag ska inte ha smink överhuvetaget inte platta håret utan bara vara mej själv och göra de jag helst vill hela dagarna. Ska oxå bli skönt och komma tbx till normala tider oxå. Jag åker halv 12 imorgon och sneaste dagarna har jag inte gått upp innan 12 men de kommer säkert gå. Ska bli galet skönt o komma bort :)
Nehe okej nu ska jag kolla filmen, PUSSSS

Kommentera
Postat av: JOSSAN

absolut :D allt bra med dig ?D:

2010-01-03 @ 20:24:16
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: fiiisa - U and Me

Ja det äre att känna sig älskad vad som än händer!(:

har du varit riktigt kär ? (:

2010-01-03 @ 21:59:03
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0