Genomläsning...

Min hy har fått en GENOMGÅNG. Gud va äckligt de är alltså, alla som använder smink borde göra de för o slippa finnar. Jag satt iallefall i runt en timme med ånga i ansiktet, tog en paus och bara drog en handduk hårt mot ansiktet och den blev typ gul... Ändå gjorde jag och martina typ sammna sak i helgen, sen peelade jag mej o fixade massor. Så jag har komit underfund med att de ska göras en gång i veckan, iallefall nu under den här äckliga vintern. Sommaren är ju hyn priiima ändå. Nu blire påläsning av min underbara engelska uppsats, som jag ska kunna utantill imorn. FY BLÄ på skolan!!!



Bästavänner växter inte på träd,
Dom kan falla som löv
Men du är min stam.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0