00.43 en tid som fastnat i hjärtat

Kärlek kan vara helt underbart ibland, men de kan precis lika snabbt om inte snabbare bli till ett helvete. Man kan helt plötsligt få se så mycke andra sidor av personer man trodde va sanna. Man kan verkligen aldrig vara säker på nån. Killar är skit egenligen , klart de finns snygga men dom utnyttjar ofta bara de. Dom snälla är de ingen som märker, dom ser oftast inte så bra ut och blir bara utnyttjade. Därför borde man ta nån som inte ser toppen ut, då behöver inte vara orolig överhuvetaget. Dom brukar vara ärligt. I detta fall va han inte de. Jag kände att de nog verkligen va rätt, även om jag tvivlade till en början. Men han övertygade mej, på alla sätt. När han sen själv började tänk igenom saker ändrades allt. Då tvivlade han mej, han som hade fått mej o tro på hans ord. Jag kände ju att allt va så rätt, jag va berädd på o skita i allt snack, allt hat och vad alla tyckte , jag va berädd o gör allt för oss och för att vi skulle må bra. Att han inte kunde göra de va ju en annan sak. Jag trodde även på dom orden från början, när jag bad honom tänka igenom hur de skulle bli egentligen. Men de hade han tydligen inte gjort kom han på efter. Att han väljer en som är ute efter o komma över sitt ex, känns ju lite fel. Han kommer såra sej själv i längden. Jag borde kanske inte vara sur på henne, men vafan hon dras ju med. Hon borde veta om mej. Att jag dessutom kommer se henne varje dag gör inte min vardag bättre. Men jag vill inte lägga ner mer tårar o tid på denna person nu, även fast jag vet att jag kommer göra de. Jag kommer inte osva många timmar inatt heller. Men sån är dagens ungdom. Alla gör sina misstag, alla får ett hjärta krossat, alla krossar ett hjärta. Men jobbigt är de, rikitgt jävla jobbigt. Men ännu en gång ser man vilka som är ens rikitgt vänner, vilka som ringer även fast man gråter, vilka som försöker förstå sej på ens problem och bryr sej, vilka som försöker komma med lösningar. De här funkar inte. Nu får jag helt enkelt leva singel livet.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0