Tisdag !!

DET HÄR BLOGG.SE ASSO, BLIR SÅ GRYMT TRÖTT PÅ DE NU.
Varför funkar de typ aldrig? Dessutom frågade en kompis varför jag raderat massa inlägg, och de har jag ju inte? Nu är dom tillbaka och jag kan logga in igen. Bangar inte på o skriva ett mail o fråga vad dom håller på med!

Sjuka lilla jag drog mej iallefall till skolan idag, jobbigt som jag vet inte vad. Gick upp vid 6 o duschade gjorde iordning mej lite. På med mjukisbyxor och sen i full fart till skolan. På vägen dit säger både Felicia,Martina och Johanna att dom kommer efter lunch. Men som tur är ju även stephanie tillverkad i denna värld och hela förmiddan va de hon och jag mot världen ;) Provet gick väl rätt åt helvete, har nog aldrig kännt aqtt jag bara skriver nått på ett prov, de här blev första. Även fast de känns som jag har pluggar hur mycket som helst. Aja, bara en del kvar får väl satsa på den.. Därför kommer min eftermiddag innehålla Nagelfix (bara en), Sista chailatte tet, uppsats skrivande och film.



Steffi, dagens hjälte :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0