Singellivet + Hannah = SANT nästan :)

Allihopa, jag har glömt min mobil hemma och hann inte springa upp o hämta den för bussen kom. Så den ligger hemma vid mitt smink, jobbigt läge!!
Känns verkligen som jag mår bra nu, eller aa tänker ju en del på honom. Men om man tänker kan jag förstöra massor för honom, men jag orkar faktiskt inte. I'm back in singellivet, aldrig till 100% men ändå, reda för nya pojkar ;) Försökte få mej själv o träffa min söta lilla vän alex i helgen, men han ska till ryssland o typ köra USM i boxning, hm.. träningsnarkoman igen. hahahaha jag är ju rätt sjuk i huvet, men de är n ått vi får lida med, :)
Så nu har jag faktiskt inga planer inför helgen, blir nog med flickorna.

Skriver snart PUSSSSSS :)


Kommentera
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Träffa vänner och pojken, sen skajga tränga gympatjejerna och gå på dop =). SJälv?

2010-02-12 @ 16:05:44
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: REBBAN

okok. ja du det blir lugnt å lite jobb sj då kram

2010-02-12 @ 16:48:26
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha

2010-02-12 @ 23:27:24

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0