Nu ska jag ta hand om mej själv

Har precis haft ett typ 2 timmar långt samtal. Men skit samma, de som hänt har hänt efter de ser man framåt, riight? :) Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mej fin, haha. Ska iaf fixa ögonbrynen, huden o naglarna sen. Fan va jag älskar o ha en hudsalong hemma, och världens bästa mamma. Skulle behöva plugga lite oxå, men de får bli när jag har tid. Annars gör jag de imorn, när jag kommer hem. Kanske ska till sollentuna, förstår ni sollentuna!!jätte långt, men aah vad gör man inte liksom ;)


Kommentera
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Joseph Jackson & FOTO

Helt rätt! It really is.

Alltså, nej mår ännu sämre idag :( Ska vara hemma i morgon :\ Hoppas du mår bra iaf? ♥



Låter toppen! :D Hehe ;) Bild på naglarna sedan? (A)

2010-02-01 @ 19:38:30
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

härligt :D hoppas du är friskt nu :)

2010-02-01 @ 21:10:44
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0