im only thinkinghg of you...

Blogg.se funkade inte igår och mina inlägg försvann, jobbigt värre.
Nu har jag nyss kommit hem från skolan och varit på promenad med vovven. Som ni vet brukar mina tisdagar inte ha så mycket tid för bloggen. Nu ska jag plugga sen blir de jobb, inte alls lockande. Börjar faktiskt tänka på om jag helt ska lämna de där stallet, jag orkar inte med alla jobbiga unga och vuxna, alla krav och allt man tydligen måste gör bara för att an jobbar. Jag menar på torsdagar är jag där för o rida min lektion och ta hand om min häst, inget annat!!!.. ska faktiskt leta lite nu. Vore ju perfekt o hitta nått så min syrra jag följa med ´från stallet där vi är nu.
Kanske skriver innan jag åker.
PUSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0