det bröjar med en... slut med en flod...

Även fast en tår rinner får han mina läppar att höjas.
Även om jag redan bestämmt att min dag är ett helvete, lyser han upp den.
Även om han skapat ånga av mina dåliga dagar, har har oxå skapat många bra.
Även om hans utsida inte är samma stil som jag är de hans insida jag älskar.
Även fast han aldrig varit kär förstår han sej på mina kärleks problem.
Även fast senaste tiden varit rikitgt sämst så ser vi tillsammans framåt.
Även fast han ofta säger saker som sårar, löser han de själv.



Nu har jag städat mitt rum... får väl sätta på en film, lär inte kunna sova. Fan de kan inte fortsätta så här, ska jag inte äta, inte sova och vara deppig? Plus att mina dagar i skolan bara typ går ut på o bli irriterad. Men det är nu man märker vilka som är rikitgt vänner, vilket jag tydligen ser och folk i min närhet som jag inte ens trodde brytt sej har gjort de, och vänner man trott bryr sej visar inte gör de, vissa gör de ju till o med värre.

Kommentera
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Jasså, varför då?



Med mig är det bra, själv då =)?

2010-02-11 @ 06:27:10
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena





BLI VECKANS BLOGG?? :)



2010-02-11 @ 22:03:08
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0