20 feberuari

Igår kommer bli en dag jag aldrig glömmer pga saker jag inte just nu kan eller vill ta upp i bloggen.
Men skit sama vad gjorde jag och lilla dozzi igår då? började kolla på en skiit dåligt film som jag tröttnade på efter typ 5 min, tillslut kollade vi iaf på lilla kycklingen, haha hur många väljer de liksom ? Men shiit den är skit bra, för er som inte redan visste de. När jag sen skulle hem va tågen försenade till 100, så jag tog mej till bandhagen och väntade på mamma där. När vi sen skulle hem väntade vi i drygt 1 timme för att åka 2 stationer!!! förstår ni? 1 jävla timme i snöstorm. Jag åkte från dozzi typ halv 8 kom hem halv 12, helt jävla sjukt. När jag äntligen kom hem hade ju ont överallt, frös hur mycket som helst därför gick jag o la mej direkt. Nu har jag vaknat, och ska äta nått sen sätta på mej mjukisdress o gå o möta världens bästa människa, Martina!



Låten vi sötnosar lyssnade på igår :)


Kommentera
Postat av: My

haha joorå det funkar :P

hoppas allt är bra med dig?! :D

2010-02-21 @ 10:51:03
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0