Kväll

Jaha okej och nu var det kväll. Despan avklarad. Jag är ganska trött och funderar på att kolla på nån film, kanske senda iväg ett gulligt sms till bästavän. Kanske gör klart sista nageln? KANSKE göra det...och de.. eller kanske det.. men varför inte det?

Helt ärligt det är 1 termin + 2 veckor kvar i min skola, jag lääängtar till slutet. Självklart kommer det bli tråkigt att inte träffa vissa varje dag som Martina,Robin,Felicia,Julia, hela min klass och massa. Men dom jag kommer bli av med ska bli typ sen en sten som opereras bort från min kropp, typ en tumör. Men jag lever hellre för dom nära vännerna jag har än massa små hit och dit och överallt.



Liten och ovetande.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0