Ta ert steg ifrån mig

Om ni irriterar er över det jag skriver i min blogg ber jag er sluta läsa den.
Jag förstör inget liv över att ha en blogg. Tydligen finns det personer som tar min blogg som ett hot. Hur och varför förstår jag inte.

Jag vill att dom som läser och följer min blogg ska göra det för nöjets skull och för att dom tycker om mitt sätt att skriva. Inte använda den som en start på problem hela tiden. För det är nämligen inte hos mig problemet ligger utan hos skaparen.

En stor anledning till att jag har blogg är för att jag ska kunna skriva av mig. Mitt liv har haft många händelser och många stora förändringar. Jag har förlorat personer som betyder mycket för mig. Även insett hur snabb en nära person kan skapa hat mot mig, göra mig till ett objekt för problem..Även detta är en fråga för mig, jag förstår inte varför?!

Jag har väldigt svårt att lite på personer, speciellt vuxna. Dessutom är det så att person som skapat det inte bara har skapat denna orolighet hos mig, utan även andra i min närhet.
Men varför jag ska vara punkten i ett liv som funnits fler år än mig och mina 15 år tycker jag är konstigt.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0