Söndag

Morsning!
Jag somnade väldigt mycke försent inatt, tack Marcus. Idag har jag inga planer alls, tror inte jag vill ha det heller. Tankarna om allt är många, saknaden av vissa bitar av en del personer är större än vanligt, irritationen på vissa personer är enorm. Det finns ingenting att göra nått åt saken.

Just nu ligger jag i sängen, utan smink och i kläderna jag sov i. Ska kolla på film snart, kommer troligen somna men då får jag faktiskt göra det :) Tråkigt att vara själv kanske, eller inte!



haha, förra lucia tror jag.
Johanna, Felicia, jag, emil, maurer och
Robin.


Kommentera
Postat av: Anonym

rolig bild

2010-12-19 @ 15:53:10
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0