Pulka är inget för mig.

Tjolahoppsan :)
Idag är det tisdag och en väldigt ovärd dag enligt mig. Eftersom pulka med klassen inte känns jätte lockande stannade jag hemma idag. Förstår verkligen inte upplägget på min skola. Vissa 9or är och bowlar eller tittar på bio för att dom har röstat fram det. I min klass har lärarna bestämmt att vi ska åka pulka och klä oss i täckbyxor eller overall. Hallå vad är det för fel?! Töntigt av dom tycker jag.

Imorgon ska jag få mina betyg, kommer ligga runt 250 poäng har jag räknat ut. Relativt bra faktiskt! Nu ska jag klä på mig och göra iordning mig. Slänger nog in en outfit sen eftersom jag ändå inte har nått bättre för mig såhär mitt på dagen.
Puss o smek!



Skridskor förra året räcker i flera år för min del!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0