Ni beter er som små flickor

Min dag kanske inte har varit den absolut bästa, men Martina är verkligen ängeln i nöden! Jag förstår inte hu vissa tjejer tänker. Först blir dom sura för att vi inte tycker om deras kompisar, vilket är pga att dessa kompisar helt enekelt inte är våran stil och vi komemr inte överrens. Våra då såkallade vänner vänder helt och hållet, slutar umgås med oss,slutar prata med oss, slutar höra av sig, blir " the trio " , ger blickar. Men sen efter 2 veckor hör av av dessa 3 tjejer av sig och ber oss sluta bete oss som 10 åringar men att vi ska ta det i skolan när vi träffas. Dock dyker hon aldrig upp i skolan och när hon gör det håller hon sig undan precis på samma sätt som innan. Under tiden "sjuka flickan" var borta tog den ensamma tjejen innetsiativet och började prata med oss igen. Rikitgt moget och bra gjort. Men det höll bara den tiden hon var själv. För när den "sjuka flickan" kom tillbaka var allt som vanligt. Att dom den här veckan börjat med onödiga saker som att tro att dom kan ta andras vänner, stå och råååglo på oss och verkligen bete sig som 10åringar förstår jag inte.
Jag och mina vänner lider inte över drivet mycket av det här, nej. Men vem orkar egentligen bry sig? Vi tycker bara hela grejen dom gör är onödigt och omoget. :) Vad tycker ni om det här med hur tjejer skapar bråk emot varandra? Är det verkligen normalt? Är alla tjejer så här? Är det vårt beetende?





Vissa tjejer tog tydligen åt sig mer än behövligt och gjorde värsta grejen av det. Håll er själva i styr.


Kommentera
Postat av: Sarah

alla tjejer beter sig sådär, tro mig...

ibland är det bara skönt att umgås med killar och ta en liten paus från allt drama :D

2010-12-08 @ 21:21:34

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0