Nästa.... Stockholm

Mamma kom hem till farmor, dom fikade och jag gick ut med hundarna. Sen åkte vi förbi världens sötaste gamlingar, pussade lite på dom och nu sitter jag i en av Noras finaste lägenheter. Shiiit va allt är snyggt. Jag ska verkligen inte bo i stockholm när jag blir vuxen. Det är sån himla stor skillnad på priser. Här finns det en gård med stort hus,stall och ridhus för 183000. I stockholm hade den kostat minst 7 miljoner. Sjukt tycker jag.

Alldels snart ska vi sätta oss i bilen, avgång för hemfärd. Ungefär 2 timmar i bilen, love. Det får funka. Hoppas på mat efter vägen. Kvällen spenderar jag nog på mitt rum. Städa,fixa upp nya tv'n, packa upp, bädda fint. Jaa så får det bli :)

PUSS på rumpan.



Kärlek till dig.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0